.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Platforma Kaola wprowadza nową kategorię produktów z Europy

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-08-07 14:10:08
chiny, kaola, platforma cross-border e-commerce, e-commerce, sprzedaż internetowa, europa środkowo-wschodnia

Kaola (网易考拉) jest jedną z trzech najpopularniejszych platform cross-border e-commerce w Chinach, należącą do NetEase - jednej z największych firm internetowych i technologicznych na świecie. Usługi NetEase obejmują sieci społecznościowe, portale internetowe, e-commerce, systemy płatności i gry online.

Założona w 2014 roku platforma Kaola oferuje szeroką gamę produktów, od artykułów spożywczych po produkty do makijażu i sprzęt AGD. Jej zaletą jest wysoka jakość produktów dostępnych w przystępnych cenach. Przekształcając użytkowników serwisów i gier internetowych NetEase w potencjalnych nabywców, portal Kaola odnotował ponad 10,3 miliarda odsłon w połowie 2016 roku.

 

 

Nowo powstała kategoria sprzedaży obejmuje produkty z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, takich jak Czechy, Słowacja i Polska. Płatki śniadaniowe Sante, mleko Łaciate oraz kosmetyki marki Ziaja z łatwością można odnaleźć zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej.