Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



11 listopada - Dzień singla - chińskie święto kupujących

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-11-10 16:30:29
chiny, rynek e-commerce, handel internetowy, sklepy internetowe, konsumenci, zakupy, wymiana handlowa, e-commerce, artykuły spożywcze

Polski przedsiębiorco! Czy jesteś przygotowany na szał zakupów w Chinach?

Chiny posiadają najbardziej rozwinięty rynek e-commerce na świecie. Udział Chin w handlu internetowym w skali globalnej wynosi już ponad 40%. Wartość wymiany handlowej w ramach chińskiego e-commerce wyniosła w 2015 roku około 672 miliardów dolarów, zaś w 2016 roku osiągnęła poziom około 1 biliona dolarów. 81% chińskich konsumentów korzystało w 2015 roku z platform internetowych, przy czym w 35% cross border e-commerce. Warto zauważyć, że dla chińskich konsumentów szczególnie istotna jest oferta sklepów internetowych w zakresie artykułów spożywczych (46% konsumentów kupuje produkty żywnościowe on-line).

 

Dzień 11 listopada - chiński szał zakupów - zapoczątkowany przez multimiliardera Jack’a Ma z platformy Alibaba w 2009 r. stał się w Chinach ewenementem na skalę światową.

 

Poniżej przedstawiamy Państwu ciekawe dane liczbowe oraz artykuł poświęcony tematowi z China Daily: Nov 11 Shopping Carnival.




Pliki do pobrania

Nov 11 Shopping Carnival
pdf | 352,45 KB
Pobierz