Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



"Jak eksportować produkty spożywcze do Chin" - Seminarium

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-10-31 11:58:57
seminarium, chiny, produkty spożywcze, eksport, paih, polska agencja inwestycji i handlu, rynek chiński, branża spożywcza, kanały sprzedażowe, sieci dystrybucji

W dniu 10 października 2017 r. w Centrum Informacyjnym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu odbyło się seminarium poświęcone eksportowi produktów spożywczych do Chin. Seminarium stanowiło odpowiedź na ogromne zainteresowanie polskich przedsiębiorców omawianą tematyką.

Rynek chiński stanowi wyzwanie dla polskich przedsiębiorców nie tylko z uwagi na swój rozmiar, ale także z uwagi na zasadniczą jego odmienność od rynków europejskich. W większości polscy producenci produktów spożywczych nie zdają sobie sprawy z nawyków żywieniowych chińskich konsumentów, mają trudności w budowaniu własnej sieci dystrybucji czy też nie wiedzą jak dopełnić formalności związanych z eksportem.

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców z branży spożywczej Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała we współpracy z lokalnymi partnerami cykl seminariów "Jak eksportować produkty spożywcze do Chin".

 

Cykl przeprowadził ekspert z zakresu wprowadzania produktów na rynek chiński Pan Michał Bielewicz, General Manager z firmy ForCap Co. Ltd.

 

Podczas seminariów Ekspert przedstawił polskim przedsiębiorcom kompleksowy przekrój zagadnień związanych z przygotowaniem własnej firmy do wejścia na rynek chiński oraz funkcjonowania na nim. Uczestnicy seminariów mieli możliwość poznać między innymi możliwe kanały sprzedażowe w Chinach. Ekspert wnikliwie omówił funkcjonowanie super i hiper marketów, sklepów tradycyjnych, sprzedaży online oraz kanałów dystrybucji, które uznać można za niekonwencjonalne. Ekspert wskazał także jakie są preferencje chińskich klientów, na co zwracają uwagę, jak można dostosować produkt oraz jego opakowanie. Pan Bielewicz podzielił się także praktycznymi aspektami współpracy z chińskim klientem oraz wskazał jak bardzo relacje biznesowe łączą się i przeplatają z prywatnymi.

 

Praktyczne podejście do tematu, przeplatane barwnymi anegdotami uczyniło z przeprowadzonego w Warszawie seminarium niewątpliwy sukces.

 

Już w chwili obecnej otrzymujemy zapytania czy seminarium zostanie powtórzone.

 

Wszystkich zainteresowanych tematem zachęcamy do zapoznania się z materiałami z seminarium dostępnymi pod linkiem.

 




Pliki do pobrania

PAIH Misja GO CHINA produkty spozywcze
pdf | 11,99 MB
Pobierz