Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Otwarcie Zagranicznych Biur Handlowych (ZBH) - Chiny, Szanghaj

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-02-09 10:46:58
zbh, zagraniczne biura handlowe, chiny, szanghaj

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ), a wkrótce Polska Agencja Inwestycji i Handlu znacznie rozszerzy zakres działalności. W ramach nowej jednostki powstaje sieć Zagranicznych Biur Handlowych (ZBH), których docelowo ma powstać około siedemdziesiąt.

Obecnie uruchomiono już biura w Singapurze, San Francisco, Ho Chi Minh, Szanghaju, Teheranie i Nairobi. Na 2017 r. planowane jest otwarcie ośrodków w Budapeszcie, Frankfurcie, Dubaju i Meksyku. Docelowo Zagraniczne Biura Handlowe mają powstawać w miejsce likwidowanych obecnie Wydziałów Promocji i Handlu Ambasad i Konsulatów RP.

 

Zagranicznym Biurom Handlowym powierzono profesjonalną obsługę polskich przedsiębiorstw zainteresowanych ekspansją na rynkach zagranicznych. Eksperci nowo powstających placówek będą odpowiedzialni za:

  • udzielanie informacji o rynku (analizy, raporty, poradniki),
  • współtworzenie sieci kontaktów z lokalnymi firmami i instytucjami,
  • organizację szkoleń dla polskich i zagranicznych firm,
  • weryfikację partnerów biznesowych.

 

Ponadto pracownicy Zagranicznych Biur Handlowych będą pomagać w:

  • organizacji misji gospodarczych,
  • udziale w imprezach wystawienniczych,
  • spotkaniach B2B,
  • wyszukiwaniu partnerów biznesowych,
  • we wprowadzeniu produktów na rynek,
  • tworzeniu kampanii promocyjnych i medialnych.

 

Zagraniczne Biura Handlowe są odpowiedzią na potrzebę poszerzania współpracy gospodarczej i otwieranie się przedsiębiorców na nowe rynki. Pracownicy ZBH będą pracować razem z przedsiębiorcami nad wzmocnieniem rozpoznawalność polskich produktów. Ponadto będą unowocześniać ofertę eksportową, wspierać nowe kierunki ekspansji polskich firm oraz pilotażować projekty w trakcie ich wprowadzania na rynki zagraniczne.

 

Więcej informacji wkrótce.