Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Konto publiczne WPHI w Pekinie na Wechat!

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Użytkownik | 2016-12-06 02:46:58
wechat, pekin, wphi, aplikacje

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Pekinie pragnie poinformować o otwarciu konta publicznego w j. polskim w aplikacji mobilej Wechat.

Konto o nazwie „WPHIPekin” zawiera informacje o wydarzeniach z zakresu handlu i inwestycji w Chinach organizowanych przez wydział lub instytucje i firmy zewnętrzne, zapytania ofertowe przesłane przez chińskie firmy oraz inne ważne informacje. Konto WPHIPekin zostało utworzone w celu wzmocnienia kontaktu z polskimi przedsiębiorcami, którzy działają na rynku chińskim i nie mogą na bieżąco śledzić informacji, które są publikowane w Portalu Promocji Eksportu, czy na koncie WPHI na Facebook, który jest zablokowany w Chinach.

Utworzenie konta na Wechat w planie ma także zachęcić do korzystania z tej aplikacji polskich przedsiębiorców, którzy stawiają na rynku chińskim pierwsze kroki lub rozważają współpracę z tym rynkiem. Korzystanie z Wechat, który ma już ponad pół miliarda zarejestrowanych użytkowników i jest szeroko wykorzystywany w kontaktach biznesowych w Chinach, znacząco ułatwi polskim przedsiębiorcom utrzymywanie kontaktu z chińskimi partnerami. Chińczycy znacznie rzadziej korzystają z Whatsappa. Chińczycy są zdania i pewnie mają rację, że Wechat, wraz ze swoim szerokim wachlarzem funkcji jest bardziej atrakcyjny od swojego zagranicznego rywala.

Wechat oferuje konta publiczne dla instytucji i firm, dzięki czemu mogą one bezpośrednio komunikować się ze swoimi klientami lub też potencjalnymi konsumentami swoich towarów i usług, czego przykładem jest konto WPHIPekin. Użytkownicy mogą wyszukać interesujące ich firmy poprzez funkcję „szukaj” lub też poprzez zeskanowanie kodu QR i po włączeniu opcji „śledzenia” będą otrzymywać wiadomości z firmy.

Konta publiczne firm na Wechat umożliwiają użytkownikom skorzystanie z ich usług. Mogą na przykład zarezerwować pokój w hotelu, zapłacić za rachunek w restauracji lub też zamówić produkty firm z dostarczeniem do domu. Te funkcje znacząco ułatwią pobyt w Chinach przedsiębiorcom z Polski. Istnieje nawet opcja wideo-konferencji z pracownikami firm korzystających z Wechat. Chińczycy, jako iż uwielbiają spędzać czas ze swoimi telefonami i zainstalowanymi na nich aplikacjami, są doskonałym celem marketingowym także dla polskich firm korzystających z Wechat. Bynajmniej nie jest to opcja nachalna. Użytkownicy aplikacji sami wybierają, które firmy chcą dodać do kontaktów i które wiadomości chcą odbierać. Oznacza to, że kierowany przekaz trafia do tych, którzy są tematem zainteresowani, w efekcie komunikacja jest o wiele bardziej osobista.

Poniżej w pliku pdf do pobrania znajduje się "Przewodnik po aplikacji Wechat" stworzony przez WPHI w Pekinie.

Pobierz Wechat na www.wechat.com/pl/download.html





Pliki do pobrania

Przewodnik po aplikacji Wechat
pdf | 3.57 MB
Pobierz