Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



World Mobile Congress w Szanghaju

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Adam Ryszkowski | 2016-07-11 10:20:05
chiny, szanghaj, targi, mobile, it, ict

W dniach 29 czerwca – 1 lipca br. odbyła się w Szanghaju 5 edycja imprezy MOBILE WORLD CONGRESS, czyli największe w Azji wydarzenie związane z nowoczesnymi technologiami mobilnymi. Na targach zaprezentowało swoje wyroby i usługi 550 wystawców z 18 krajów i regionów, wśród których byli m.in. operatorzy telefonii komórkowej, producenci sprzętu, producenci akcesoriów, firmy programistyczne oraz firmy świadczące usługi internetowe. Krajem partnerskim tegorocznej edycji był Izrael, widoczne było też stoisko narodowe Rumunii. Polskę reprezentowała zaś firma LAMEL z Gorzowa Wielkopolskiego ze swoją marką „MyScreenPROTECTOR”, tj. nakładkami chroniącymi wyświetlacze wszelkiego rodzaju telefonów komórkowych.

World Mobile Congress w Szanghaju

 

W dniach 29 czerwca – 1 lipca br. odbyła się w Szanghaju 5 edycja imprezy MOBILE WORLD CONGRESS, czyli największe w Azji wydarzenie związane z nowoczesnymi technologiami mobilnymi. Na targach zaprezentowało swoje wyroby i usługi 550 wystawców z 18 krajów i regionów, wśród których byli m.in. operatorzy telefonii komórkowej, producenci sprzętu, producenci akcesoriów, firmy programistyczne oraz firmy świadczące usługi internetowe. Krajem partnerskim tegorocznej edycji był Izrael, widoczne było też stoisko narodowe Rumunii. Polskę reprezentowała zaś firma LAMEL z Gorzowa Wielkopolskiego ze swoją marką „MyScreenPROTECTOR”, tj. nakładkami chroniącymi wyświetlacze wszelkiego rodzaju telefonów komórkowych.

Targi reprezentowały bardzo wysoki poziom wystawczy i merytoryczny. Organizatorzy wydzielili także profilowaną część targów o nazwie Innowacyjne Miasto (INNOVATION CITY), poświęconą technologiom i aplikacjom ułatwiającym życie mieszkańców miasta XXI w. Innymi częściami tematycznymi były:

- Strefa gier mobilnych (Mobile Gaming Zone);

- Mobilne eSporty (Mobile eSports),

- Strefa wirtualnej rzeczywistości, drony! (Virtual Reality Zone, Drones);

- Miasto urządzeń (Device City).

Targom towarzyszyło szereg konferencji i seminariów, podczas których głos zabrali przedstawiciele najważniejszych firm z branży, np.: Huawei, China Mobile, Alibaba, China Unionpay, Lenovo, Sony, Xiaomi czy ZTE

Targi odwiedziło 53.000 gości za 104 krajów i regionów.

Polskie firmy zainteresowane udziałem w kolejnej edycji targów proszone są o kontakt z Placówką na adres email shanghai@trade.gov.pl.