Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



ZH

Polskie wyroby alkoholowe znajdują odbiorców w Chengdu

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Użytkownik | 2016-04-06 07:12:41
wphi, pekin, alkohol, miód pitny, wódka, piwo, chengdu, sichuan

Polskie firmy z branży wyrobów alkoholowych wzięły udział w zorganizowanym przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Pekinie (WPHI w Pekinie) seminarium promocyjnym oraz w targach Sugar and Alcoholic Commodities Expo w Chengdu (CNSAC).

Seminarium promocyjne, które odbyło się w dn. 24 marca w specjalnym lokalu, zostało otwarte przemówieniem Konsul Generalnej RP w Chengdu Katarzyny Wilkowieckiej. Podczas seminarium przedstawiciele 9 firm, głównie producenci i eksporterzy wyrobów alkoholowych do Chin, zaprezentowali działalność i ofertę swoich firm. Oprócz poznania działalności polskich firm, goście przybyli na seminarium mieli możliwość spróbowania drinków przygotowanych przez barmana, wykonania wspólnego zdjęcia z hostessą przebraną w tradycyjny polski strój ludowy, wybrania nagród w loterii. Oprócz Konsulatu RP w Chengdu w organizację seminarium wsparły Regionalne Biuro Województwa Łódzkiego i Miasta Łódź w Chengdu, Chengdu oraz EU Project Innovation Centre. W seminarium wzięli udział przedstawiciele producentów wódek - Stock International i Toruńskich Wódek Gatunkowych, Paderewski, Happy Horse i Caollo, a także firm handlowych eksportujących/importujących do Chin miód pitny Apis, wódki Wratislawia i Solica. Na wydarzenie przybyło 40 osób ze strony chińskiej – głównie importerzy wyrobów alkoholowych z Chengdu.

Oprócz organizacji seminarium promocyjnego WPHI w Pekinie wynajęło i przygotowało dla polskich firm stoisko na targach Sugar and Alcoholic Commodities Expo w Chengdu (CNSAC). Z uwagi na długą tradycję i specjalizację w konkretnych grupach towarów - głównie wyrobach alkoholowych (wino, wódka, piwo etc.) - targi CNSAC (nazywane też Tangjiuhui od chińskiej nazwy 糖酒会) są jednymi z najważniejszych tego typu imprez branży alkoholowej Chinach. Należy zaznaczyć, że te targi są głównie platformą dla współpracy wewnątrz Chin, jednakże udział importowanych towarów na targach sukcesywnie rośnie. Na stoisku polskie firmy miały możliwość zaprezentowania swoich wyrobów i nawiązania kontaktów z osobami odwiedzającymi targi.

Organizacja seminarium promocyjnego i udział w targach CNSAC miały na celu wsparcie wymiany handlowej z Chinami Środkowymi (prow. Syczuan, miasta Chengdu i Chongqing itd.). W przeciwieństwie do prowincji nadmorskich w Chinach, gdzie należy konkurować o wejście na rynek, w Środkowych Chinach zauważalna jest słabsza penetracja rynku przez eksporterów z innych krajów. Otwarcie działalności Konsulatu Generalnego RP w Chengdu, Biura Regionalnego Województwa Łódzkiego i Miasta Łodzi w Chengdu oraz istniejące połączenie kolejowe między Łodzią i Chengdu, którego operatorem jest firma Hatrans sprawiają, że istnieją solidne podstawy dla rozwoju współpracy gospodarczej z tym regionem.

Poniżej w załączeniu w pliku pdf do pobrania są skany wizytówek gości seminarium promocyjnego.




Pliki do pobrania

Skany wizytówek gości seminarium promocyjnego polskich wyrobów alkoholowych w dn 24 marca w Chengdu
pdf | 391.08 KB
Pobierz