Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Informacja ze spotkania przedstawicieli WPHI z chińskimi importerami polskiej żywności

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Adam Ryszkowski | 2016-06-07 06:26:48
klub importera, spotkanie z chińskimi importerami, import

.

W dniu 7 marca br. z inicjatywy szanghajskiego WPHI odbyło się spotkanie chińskich importerów polskiej żywności. W spotkaniu wzięło udział 7 chińskich firm sprzedających polskie towary spożywcze, między innymi alkohole, soki, mleko, słodycze czy czekoladę.

Głównym celem zgromadzenia było wzmocnienie współpracy między WPHI w Szanghaju a chińskimi firmami zaangażowanymi w kooperację handlową z Polską. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się o rozległych możliwościach wsparcia ze strony naszej Placówki w swoich w działaniach promocyjnych i handlowych na rynku chińskim.

Andrzej Pieczonka I Radca - Szef WPHI przedstawił zamierzenia promocyjne Placówki na kolejne miesiące (do końca 2016 r.), w tym intencję jeszcze szerszej prezentacji oferty polskich artykułów konsumpcyjnych (w tym żywności) w prowincjach będących w kompetencjach terytorialnych Wydziału.

Szczególne zainteresowanie chińskie firmy wyrażały darmową możliwością prezentacji oferty artykułów spożywczych z Polski na różnego rodzaju targach, w których udział bierze Wydział.

Obecne na spotkaniu firmy dzieliły się też sugestiami, w jakim kierunku może pójść pomoc WPHI w celu jeszcze efektywniejszej promocji polskich produktów spożywczych w Chinach. Omówiono także wstępnie spójną politykę działań promocyjno-marketingowych, co w przyszłości usprawni import chińskim firmom, a także zwiększy rozpoznawalność polskich produktów na rynku Państwa Środka.

Zachęcamy polskich eksporterów do dzielenia się z naszą Placówką informacjami o posiadanych w Chinach dystrybutorach. WPHI w Szanghaju wielokrotnie otrzymuje od strony chińskiej propozycje uczestniczenia w imprezach promocyjno-sprzedażowych, które ze względu na swoją specyfikę, w tym lokalny wymiar, nie są w planach promocyjnych (przyjazd z Polski) naszych eksporterów, a są bardzo interesującą ofertą dla firm lokalnych posiadających polskie produkty na miejscu.

Ta forma działalności pozwala na skuteczniejszą penetrację rynku miast chińskich zwykle rzadziej odwiedzanych przez polskich eksporterów, a nabierających coraz istotniejszego znaczenia (takich, jak przykładowo, Nankin, Hangzhou, Xiamen, Ningbo czy Fuzhou)

Zapytania i informacje prosimy kierować na adresy mailowe: shanghai@trade.gov.pl i adam@polandtrade.org.