Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Ekspozycja polskich artykułów rynkowych na targach w Nankinie.

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Użytkownik | 2016-02-24 03:44:13
targi, nankin, żywność z polski, bursztyn, produkty spożywcze, polscy wystawcy, ceramika

W dniach 18-20 września odbyła się w Nankinie kolejna edycja targów artykułów konsumpcyjnych. Tradycyjnie już WPHI w Szanghaju pojawiło się z największym, spośród zagranicznych wystawców, stoiskiem (ok. 140 m2), na którym 13 firm prezentowało wyroby z bursztynu, luksusową ceramikę oraz polskie artykuły spożywcze.

W dniach 18-20 września odbyła się w Nankinie kolejna edycja targów artykułów konsumpcyjnych. Tradycyjnie już WPHI w Szanghaju pojawiło się z największym, spośród zagranicznych wystawców, stoiskiem (ok. 140 m2), na którym 13 firm prezentowało wyroby z bursztynu, luksusową ceramikę oraz polskie artykuły spożywcze. Placówka zaprezentowała również szereg ofert (głównie producentów artykułów spożywczych) otrzymanych z kraju oraz udostępniła zwędzającym materiały w języku chińskim o ofercie turystycznej.

Obok polskiego pawilonu, na targach znajdowały się jeszcze pawilony węgierski, bułgarski, czeski, słowacki, irański oraz z Hongkongu.

Polskie stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających targi chińskich gości, a udział polskich przedsiębiorców w tym wydarzeniu został odnotowany przez lokalne media. W prasie i telewizji pojawiły się także wywiady z polskimi wystawcami oraz z szefem WPHI Szanghaj.

Polską ekspozycję odwiedził wicemer miasta Nankin, jak i przedstawiciele kierownictwa lokalnego oddziału CCPIT (China Council for Promotion of International Trade).

W Chinach rośnie liczba imprez wystawienniczych, które koncentrują się na zaprezentowaniu oferty towarów rynkowych. Jak parokrotnie informowaliśmy, intensyfikacja konsumpcji na rynku wewnętrznym jest jednym z priorytetów obecnej polityki gospodarczej administracji Chin. Rolą targów o charakterze konsumpcyjnym jest głównie umożliwienie nabycia przez mieszkańców miast II i III rzędu (czyli np. Nankinu jako stolicy prowincji) dóbr zagranicznych i podniesienie stopnia konsumpcji wewnętrznej. Dla Placówki jest to jednak przede wszystkim bardzo ważne wydarzenie o charakterze promocyjnym, dzięki któremu odwiedzający targi mają możliwość szerszego zaznajomienia się z naszym krajem i jego ofertą. Prezentowana na targach biżuteria z bursztynu staje się coraz bardziej rozpoznawalnym w Chinach artykułem „Made In Poland”.

Osoby zainteresowane szczegółami nt. targów proszone są o kontakt z Panem Adamem Ryszkowskim, II Sekretarzem WPHI (adam@polandtrade.org).

 

PPE_PL_1.jpg
PPE_PL_2.jpg
PPE_PL_3.jpg
PPE_PL_4.jpg
PPE_PL_5.jpg
 





Pliki do pobrania

1
image | 467.46 KB
Pobierz
2
image | 499.97 KB
Pobierz
3
image | 439.71 KB
Pobierz
4
image | 563.84 KB
Pobierz
5
image | 529.15 KB
Pobierz